Blog Both Sidebar
Search for articles
Other articles
30 procent van de retailers wil in 2023 uitbreiden met een webshop in het buitenland
By RedactieIn Client experience, Conversion, Online checkoutDigital B2C & B2B eCommerce Sales Reach New Levels of Growth Post-pandemic, Forecast to Reach $6 Trillion in 2022
By adminIn ConversionMeta’s Metaverse Is ‘Old Idea’ That’s ‘Never Worked,’ Tech CEO Says
By RedactieIn Client experience, Conversion, TechnologyeCommerce, Cross-Border Payments Supports Sales
By PYMNTSIn Client experience, ConversionCommercetools raises $140M at a $1.9B valuation as ‘headless’ commerce continues to boom – TechCrunch
By adminIn Conversion

Online winkelwagentje verlaten voorkomen? Gebruik deze drie tips
by Redactie | Jun 26, 2023
Het plaatsen van producten in een winkelmand en deze vervolgens niet afrekenen. In e-commerce is het zogeheten “online shopping cart abandonment” schering en inslag. Maar is het inderdaad zo’n groot probleem als we denken? Waar komt het door? En wat kun je doen...

30 procent van de retailers wil in 2023 uitbreiden met een webshop in het buitenland
by Redactie | Jun 20, 2023
Nieuws - 20 juni 2023 - 05:54 Meer dan de helft van de Nederlandse retailers van plan is om in 2023 uit te breiden naar het buitenland. Dit blijkt uit het jaarlijkse Retail Report van Adyen, waarin wereldwijde en lokale trends worden besproken die bepalend zijn...

How do authorisation success rates compare between open banking, digital wallets and card payments?
by Editorial Team | Jun 16, 2023
More than 600,000 British businesses now use open banking (OBIE) in either a data or payments capacity. From streamlined collections in sectors such as lending and retail to increased financial control and tailored repayment options for customers,...

4 reasons why consumers abandon online checkout
by Redactie | May 25, 2023
£32bn lost as a quarter of online purchases end in abandonment. Credit: Shutterstock The study called ‘Battling Basket Abandonment’, conducted on 25 May 2023, demonstrates that millions of shoppers are left frustrated at the online checkout, resulting in one in...
Search for articles
Other articles
- A Friction-Free Retail Experience: Fact or Fantasy?By RedactieIn Conversion
- Xsolla Headless Checkout ontsluit geavanceerde aanpassingsmogelijkheden voor gameontwikkelaarsBy RedactieIn Client experience, Conversion, Technology
Apple overhauls iPhone checkout experience with larger images, focus on trade-ins, more
By RedactieIn ConversionIs de toekomst van de supermarkt kassaloos?
By Jelle KempeIn Client experience, Conversion, InnovationDelegated Authentication – Abandon Friction, Not the Cart
By RedactieIn Conversion