Blog Both Sidebar
Search for articles
Other articles
Klarna: bijna kwart meer online verkopen tijdens Black FridayBy adminIn Payment provider
Tidal Launches Direct-to-Artist Payments | PYMNTS.comBy adminIn Payment provider
Alipay+ Connects Global Merchant Partners to Over 100 Million Online Consumers During the Double 11 Shopping FestivalBy RedactieIn Client experience, Conversion, Online checkout
Visa: B2B Needs ‘Network of Networks’ StrategyBy adminIn Payment provider- Save Account Creation for the Confirmation Step (42% Don’t) – Articles – Baymard InstituteBy Edward ScottIn Client experience, Conversion
Klarna: bijna kwart meer online verkopen tijdens Black Friday
by admin | Nov 29, 2021
Consumenten hebben dit jaar 23 procent meer uitgegeven tijdens Black Friday bij webshops dan vorig jaar. Dat blijkt althans uit cijfers van Klarna. De Zweedse fintech – die samenwerkt met 38.000 Nederlandse webshops - analyseerde de transacties tijdens het...
How Product Drops Keep D2C Brands Profitable
by admin | Nov 29, 2021
For decades, fashion followed a wholesale model, with brands serving as the creative houses and the retailers holding most of the power in the customer relationship, marketing and selling products and collecting data on consumer preferences. As customer loyalty...
‘Verkopen Black Friday in Nederland 23 procent hoger’
by Redactie | Nov 29, 2021
Nieuws - 29 november 2021 - 06:04 Hoewel de fysieke winkels niet werden platgelopen en er ook minder aanbod was, lagen volgens betaalverwerker Klarna de Nederlandse online verkopen op Black Friday (afgelopen vrijdag) 23 procent hoger dan een jaar geleden. Dit...
Flink meer online aankopen op Black Friday, vooral bij buitenlandse webshops
by admin | Nov 27, 2021
Het aantal online bestedingen is tijdens Black Friday met 23 procent gestegen ten opzichte van vorig jaar. Ook in de aanloop naar vrijdag is er vaker online gewinkeld, meldt online betaalbedrijf Klarna zaterdag. De piek van de online Black Friday lag op 21.00...
Search for articles
Other articles
Unlocking 2025: key U.S. consumer trends shaping digital commerceBy Tim Glomb, VP of Digital, Content & AIIn Client experience, Conversion
Recovering APAC Sales Lost to Cart AbandonmentBy PYMNTSIn Client experience, Conversion, Innovation, Online checkout, Payment provider, POS checkout, Technology, Uncategorized, Uncategorized-en, Videos- Online checkout, cookies and personalizationBy RedactieIn Conversion
Retain Data in Sensitive Credit Card Fields after Validation Errors (34% Don’t) – Articles – Baymard InstituteBy Sonia WeaverIn Client experience, Conversion
Delegated Authentication – Abandon Friction, Not the CartBy RedactieIn Conversion
